Marketingový výzkum B2B firem v praxi – Ing. Veronika NECKAŘOVÁ
Ing. Veronika NECKAŘOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum B2B firem v praxi
Marketing Research in B2B Companies in Practice
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá otázkami marketingového výzkumu tak, jak jej využívají v praxi B2B firmy - v jakých situacích firmy výzkumy využívají, jak postupují a jak využívají v praxi výsledky výzkumů. V teoretické části je uvedena charakteristika B2B trhů a B2B marketingového výzkumu, navazují typická využití a aplikace v B2B prostředí. V rámci praktické části jsou nastíněny nejčastější situace a …viacAbstract:
This thesis deals with the issues of marketing research as used in practice in B2B companies - in what situations do firms use the research, how they proceed and how they use research findings in practice. The theoretical part characterizes B2B markets and B2B marketing research, followed by typical uses and applications in the B2B environment. The practical section outlines the most common situations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zverejniť od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NECKAŘOVÁ, Veronika. Marketingový výzkum B2B firem v praxi. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum publika kulturních produkcí v Brně a regionu. Identifikace a charakteristika publika staré hudby a jeho potenciálu v oblasti multiplikačních efektů kultury
Daniela Peclová -
Marketingový výzkum pro potřeby marketingové komunikace
Pavlína Horčičková -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral