Bc. Michal Jorčík

Diplomová práce

Daňové aspekty nákladov na marketingovú komunikáciu podniku

Tax aspects of the cost of marketing communications company
Abstract:
The thesis deals with the use and effectiveness of marketing tools in a SHP Group with respect to tax legislation in the Slovak Republic. The work is an analysis of marketing communication with a view to demonstrate the impact of marketing mix for the tax deductibility of expenses associated with the cost of marketing. Based on research to answer the research question and hypothesis verification or …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou využívania a účinnosti jednotlivých nástrojov marketingovej komunikácie v spoločnosti SHP Group s.r.o. s ohľadom na daňové zákonodarstvo v Slovenskej republike. Cieľom práce je analýza marketingovej komunikácie podniku s ohľadom na preukázanie vplyvu marketingového mixu na daňovú uznateľnosť výdavkov, ktoré sú spojené s nákladmi na marketing. Na základe výskumu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD.
  • Oponent: Ing. Jana Stašová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance