Lukáš Ondruch

Bachelor's thesis

Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu

Quality Measurement of Services in Restaurants Using Mystery Shopping
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.
Abstract:
Thesis is focusing on qualitative method of marketing research called Mystery shopping. Thesis is explaining process of marketing research and informs about Mystery shopping, its history and principles. The practical part of the thesis evaluates results of Mystery shopping done in chosen restaurants.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ondruch, Lukáš. Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications