Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu – Lukáš Ondruch
Lukáš Ondruch
Bachelor's thesis
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Quality Measurement of Services in Restaurants Using Mystery Shopping
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních.Abstract:
Thesis is focusing on qualitative method of marketing research called Mystery shopping. Thesis is explaining process of marketing research and informs about Mystery shopping, its history and principles. The practical part of the thesis evaluates results of Mystery shopping done in chosen restaurants.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ONDRUCH, Lukáš. \textit{Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/fomiyn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Ondruch, Lukáš. Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců s vybranou společností
Andrea Jančíková -
Hodnocení zaměstnanců jako faktor zvyšování motivace zaměstnanců
Martin Blažek -
Hodnocení spokojenosti zaměstnanců ve vybraném podniku
Petr Friedrich -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová