Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy) – Kateřina Burianová
Kateřina Burianová
Diplomová práce
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Direct marketing communication (an example of the selected company)
Anotace:
Direct marketing bude posilovat svoji pozici mezi jinými formami marketingové komunikace. Jeho prostřednictvím je možné oslovit danou cílovou skupinu rychle, osobně, účinně a s okamžitou zpětnou vazbou. V praktické části své práce jsem nastínila proces tvorby kampaní v České spořitelně a zanalyzovala tři typy kampaní na konkrétních příkladech. Hlavním doporučením je zaměřit se na identitikaci klíčových …víceAbstract:
Direct marketing is going to strengthen its position among the other marketing tools. It enables to address the defined target group quickly, personally, effectively and to get immediate feedback. In the practical part of the thesis I delineated the creation process of campaign and analyzed three examples of different types of campaign. I would mainly recommend focusing on identification of key moments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Direct marketing jako cesta přímého kontaktu se zákazníky ve společnosti Hennes & Mauritz, s.r.o.
Petra Neumannová -
Direct marketing jako efektivní komunikační nástroj
Kateřina HRACHOVCOVÁ -
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Ivana PETŘÍKOVÁ -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Differences in the use of communication tools among European cultures
Nicole Knöpfli -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Predictive Modeling in selected database
Ivan Rožman