Bc. Milada Haasová

Diplomová práce

Analýza stylistických prostředků užívaných v inzerci z důvodu většího účinku na spotřebitele

Discovering the Adventures of Advertising – an Analysis of Stylistic Means Used for an Extended Effect
Abstract:
The diploma work submitted presents an analysis of stylistic means exploited in printed advertisements with regard to possible extended effect on readers. In the first, theoretical part, basic terms concerning stylistics, levels of stylistic analysis as well as devices which may appear at particular levels are described. Audience targeting, regarding men and women, is briefly mentioned, too. The second …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2008
  • Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta