Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí – Nikola Podolská
Nikola Podolská
Bakalářská práce
Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí
Marketing Communication of a Company in the International Environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací podniku v mezinárodním prostředí. Cílem práce je vyhodnocení marketingové komunikace vybraného podniku v rámci tuzemského i zahraničního trhu včetně doporučení pro případné zlepšení. První část je zaměřena na teoretická východiska marketingu, marketingového mixu a mezinárodního marketingu. Součástí jsou i definice jednotlivých forem komunikačního …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on marketing communication of a company in an international environment. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of the selected company within the domestic and foreign market including recommendations for possible improvement. The first part focuses on the theoretical background of marketing, marketing mix and international marketing. It also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podolská, Nikola. Marketingová komunikace podniku v mezinárodním prostředí. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing v malém specializovaném podniku
Kateřina Skružná -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek
Název
Vložil
Vloženo
Práva