Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů – Hana Vítová
Hana Vítová
Bakalářská práce
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Specific learning difficulties among secondary school pupils from a teacher perspective
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů.Teoretická část práce se věnuje problematice specifických poruch učení a jejich vymezení. Dále se zabývá příčinami vzniku specifických poruch učení. Seznámí nás s klasifikací a rozdělením poruch. Charakterizuje druhy poruch. Dále se teoretická část zaobírá diagnostikou poškození, možnostmi reedukace a podpůrných …víceAbstract:
The purpose of this bachelor thesis is to discuss the issue of specific learning disabilities, with primary focus on upper secondary school students and their education.The theoretical part provides clarification of the individual disabilities as well as their classification into categories. The important factors leading to the development of learning disabilities at young age are explained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dita Janderková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková