David Havlík
Master's thesis
Návrh strategie vybraného podniku
Firm Strategy
Abstract:
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro Rodinný pivovar Berounský medvěd. Pro vypracování hlavního cíle je potřeba splnit všechny dílčí cíle práce. Pro dosažení všech dílčích cílů je důležité držet se postupů nástrojů marketingového mixu a to produktu, ceny, distribuce a propagace. Úvodní část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům, které jsou základem pro …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is elaborating the design of marketing strategy of the Family brewery Berounský medvěd. To achieve of the main goal is necessary to fulfil all the partial goals of work.. To achieve all milestones it is important to adhere to the procedures marketing mix and product pricing, distribution and promotion. The introductory part of the thesis deals with theoretical solutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights