Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company – Luong Hoang Lien Nguyen
Luong Hoang Lien Nguyen
Master's thesis
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Abstract:
Tourism is becoming the important industry which contributes enormously to GDP growth of Vietnam economy. Tourism market in Vietnam is considered as a potential one to invest and operate business due to the direct support from government and the continually in-creasing number of tourists. However, competitiveness in Vietnam market is significantly growing because of the multi-national enterprises' …moreAbstract:
Turistický průmysl výrazně přispívá k růstu Vietnamské ekonomiky. Přímá podpora státu a rostoucí počet turistů dělá toto odvětví atraktivní jak pro investory, tak pro podnikatele. Konkurence na trhu ve Vietnamu roste silně z důvodu zapojování nadnárodních firem a globalizace. Z těchto důvodů by měly mít firmy plány pro udržení zákazníků a pro posílení svých konkurenčních výhod, za účelem předstihnutí …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYEN, Luong Hoang Lien. \textit{Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/fpqem7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nguyen, Luong Hoang Lien. Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company . Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv wellness služeb na spokojenost zákazníků v EuroAgentur Hotels & Travel a.s.
Petr Šamánek -
Spokojenost zákazníků se službami hotelu XY
Nikola Pražáková -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Veronika MAREČKOVÁ -
Konkurenceschopnost v gastronomii
Petr Mitlehner -
Péče o zákazníka a jeho vliv na konkurenceschopnost vybraného podniku
Daniela Puldová -
Systém řízení a konkurenceschopnost malého podniku
Klára ZADRAŽILOVÁ -
Marketingové aktivity a konkurenceschopnost lyžařské školy
Martin Knot -
Lázně Aurora Třeboň a jejich konkurenceschopnost na trhu.
Jan Bednář