Ing. Tereza Šubová

Master's thesis

Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis

Segmentation of postal services of the Czech Republic market and its benefits to the postal operator Mediaservis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu poštovních služeb se zaměřením na zákaznickou segmentaci firmy Mediaservis. Firma doposud žádnou zákaznickou segmentaci nevyužívá, proto je v práci navržená segmentace zákazníků této firmy. V závěru práce je tento návrh ekonomicky zhodnocen.
Abstract:
This thesis deals with segmentation of the market for postal services with a focus on the customer segmentation Mediaservis. The company still does not use any customer segmentation therefore this thesis proposes segmentation of customers of this company. In conclusion, this proposal is economically evaluated.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šubová, Tereza. Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera