Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis – Ing. Tereza Šubová
Ing. Tereza Šubová
Master's thesis
Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis
Segmentation of postal services of the Czech Republic market and its benefits to the postal operator Mediaservis
Abstract:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu poštovních služeb se zaměřením na zákaznickou segmentaci firmy Mediaservis. Firma doposud žádnou zákaznickou segmentaci nevyužívá, proto je v práci navržená segmentace zákazníků této firmy. V závěru práce je tento návrh ekonomicky zhodnocen.Abstract:
This thesis deals with segmentation of the market for postal services with a focus on the customer segmentation Mediaservis. The company still does not use any customer segmentation therefore this thesis proposes segmentation of customers of this company. In conclusion, this proposal is economically evaluated.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠUBOVÁ, Tereza. \textit{Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2010. Available from: https://theses.cz/id/fpt9ap/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šubová, Tereza. Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová