Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis – Ing. Tereza Šubová
Ing. Tereza Šubová
Diplomová práce
Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis
Segmentation of postal services of the Czech Republic market and its benefits to the postal operator Mediaservis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu poštovních služeb se zaměřením na zákaznickou segmentaci firmy Mediaservis. Firma doposud žádnou zákaznickou segmentaci nevyužívá, proto je v práci navržená segmentace zákazníků této firmy. V závěru práce je tento návrh ekonomicky zhodnocen.Abstract:
This thesis deals with segmentation of the market for postal services with a focus on the customer segmentation Mediaservis. The company still does not use any customer segmentation therefore this thesis proposes segmentation of customers of this company. In conclusion, this proposal is economically evaluated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠUBOVÁ, Tereza. \textit{Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fpt9ap/.
Jak správně citovat práci
Šubová, Tereza. Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová