Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest – Tereza Uhlířová
Tereza Uhlířová
Diplomová práce
Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest
Analysis of change customer satisfaction measurement in the company AmRest
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické zkušenosti a zákaznické spokojenosti. Teoretická část mapuje a shrnuje základní pojmy a informace z literárních zdrojů týkajících se tématu spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou využity teoretické poznatky a zmapovány interní zdroje společnosti AmRest s cílem zhodnocení nového systému na monitorování a řízení zákaznické spokojenosti.Abstract:
The diploma thesis focuses on the topic of customer experience and customer satisfaction. The theoretical part summarizes concepts and information from literary sources connected with the topic of customer satisfaction as theory of customer experience pyyramid or Kano model of customer satisfaction. The practical part explores the theoretical knowledge and maps AmRest company's internal resources to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74696
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74696
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
Kristýna Hochová -
Zákaznická spokojenost, její vliv na nastavení zákaznické péče a techniky měření
Lucie Svíčková -
Analýza vhodných metod měření zákaznické spokojenosti ve společnosti Volkswagen Financial Services
Michaela Bonnová -
Měření zákaznické spokojenosti v autoservisu, vyhodnocování a
Martin Srp -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Hodnocení spokojenosti zákazníků ve vybraném výrobním podniku
Jiří Hadžiosmanovič