Tereza Uhlířová

Diplomová práce

Analýza změny měření zákaznické spokojenosti ve společnosti AmRest

Analysis of change customer satisfaction measurement in the company AmRest
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické zkušenosti a zákaznické spokojenosti. Teoretická část mapuje a shrnuje základní pojmy a informace z literárních zdrojů týkajících se tématu spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou využity teoretické poznatky a zmapovány interní zdroje společnosti AmRest s cílem zhodnocení nového systému na monitorování a řízení zákaznické spokojenosti.
Abstract:
The diploma thesis focuses on the topic of customer experience and customer satisfaction. The theoretical part summarizes concepts and information from literary sources connected with the topic of customer satisfaction as theory of customer experience pyyramid or Kano model of customer satisfaction. The practical part explores the theoretical knowledge and maps AmRest company's internal resources to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/74696