Bc. Daniela Kubínová

Bakalářská práce

Budování vztahu se zákazníky u středně velkých podniků

Building relationship with customers in middle-sized companies
Anotace:
Ve své závěrečné práci se budu zabývat problematikou ohledně budování vztahů se zákazníky. Cílem práce je zjistit, jestli společnosti postupují stejně, jak je tomu v literatuře nebo se naopak chovají podle svých zvyklostí. V úvodu této práce se nachází zhodnocení a zdůvodnění výběru tohoto tématu. Teoreticko-metodologickou část věnuji vymezení základních pojmů. Přes identifikaci očekávání, potřeb a …více
Abstract:
In my final work I deal with problem of building up relationships with customers. The goal of my project is to find out, if companies proceed in the same way, how is that in literature or if companies act up to their usage. The introduction includes assessment and reasons for chosen this subject. Theoretic part is devoted to defining the basic terminology. From identifying their expectation,needs,wishes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní