Budování vztahu se zákazníky u středně velkých podniků – Bc. Daniela Kubínová
Bc. Daniela Kubínová
Bakalářská práce
Budování vztahu se zákazníky u středně velkých podniků
Building relationship with customers in middle-sized companies
Anotace:
Ve své závěrečné práci se budu zabývat problematikou ohledně budování vztahů se zákazníky. Cílem práce je zjistit, jestli společnosti postupují stejně, jak je tomu v literatuře nebo se naopak chovají podle svých zvyklostí. V úvodu této práce se nachází zhodnocení a zdůvodnění výběru tohoto tématu. Teoreticko-metodologickou část věnuji vymezení základních pojmů. Přes identifikaci očekávání, potřeb a …víceAbstract:
In my final work I deal with problem of building up relationships with customers. The goal of my project is to find out, if companies proceed in the same way, how is that in literature or if companies act up to their usage. The introduction includes assessment and reasons for chosen this subject. Theoretic part is devoted to defining the basic terminology. From identifying their expectation,needs,wishes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wbcf1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Customer Experience
Ľuboš Turis -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Roza Ilinova -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Hanna Iliieva -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Veronika Příplatová -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Jindřich Tomačka -
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Ladislav Hraník