Využití webové analytiky v internetovém marketingu – Jakub Drahokoupil
Jakub Drahokoupil
Bachelor's thesis
Využití webové analytiky v internetovém marketingu
Use of web analytics in internet marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit možnosti a nástroje webové analytiky a vliv webové analytiky na rozhodování v internetovém marketingu. Aplikační část na základě analýzy konkrétního webu ukazuje rozdíly mezi jednotlivými nástroji a zhodnocuje vhodnost jejich použití s důrazem na správnou interpretaci naměřených dat a jejich vliv na rozhodování o dalším vývoji webu.Abstract:
Goal of this Bachelor thesis is to explore and evaluate the possibilities of web analytics tools and their influence on marketing decisions. The application part shows the differences between web analytics tools using the analysis of specific website and evaluates the suitability of their usage with emphasis on correct interpretation of data and their influence on decisions about the website improvements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 2. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24315
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2011
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Kateřina Tatková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24315
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Webová analytika a analýza portálu it.muni.cz
Radoslava Kacová -
Webová analytika se zaměřením na elektronické obchodování
Marek Heřman -
Vývoj webových stránek s implementací webové analytiky
Miroslav Kolařík -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Analýza systému Google Analytics a jeho využitie v e-businesse
Barbara Reményová -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Analýza užívateľského rozhrania webu Zlin Design Week
Tomáš Klas -
Digitální marketing na webu a sociálních sítích
Tereza Pánková