Tematické parky a jejich význam pro rozvoj cestovního ruchu – Barbora Východská
Barbora Východská
Diplomová práce
Tematické parky a jejich význam pro rozvoj cestovního ruchu
Theme parks and their importance for tourism development
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou tematických parků v kontextu místní identity v destinaci Plzeňsko. Autorka nejdříve vymezuje samotný pojem tematický park, který má původ v anglickém theme park, následně pak definuje destinace cestovního ruchu jak obecně, tak konkrétně pro potřeby této práce. Následně se text věnuje dalším souvisejícím pojmům, včetně otázky identity a její role při rozvoji …víceAbstract:
This master’s dissertation deals with issues of theme parks in the context of local identity in the Pilsen region. Firstly, the author defines the Czech version of the world theme park, which originates in English term theme park, then defines a destination, both in general way and specifically for the purposes of this thesis. Subsequently, the text deals with other related topics, including the issue …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/is6o8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÝCHODSKÁ, Barbora. \textit{Tematické parky a jejich význam pro rozvoj cestovního ruchu}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/fq4xwk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Čistý pracovní kapitál jako faktor úspěšnosti podniku
Nikola Urbanová -
Organizačná štruktúra - faktor úspechu finančnej inštitúcie
Michal Grajciar -
Úroveň čtenářské gramotnosti jako faktor školní úspěšnosti žáků
Andrea PALIČKOVÁ -
Lokální patriotismus jako faktor úspěšnosti regionálních pivovarů
Tereza Plecitá -
Sociální odpovědnost podniku a péče o zaměstnance jako klíčový faktor úspěchu a udržitelnosti
Jan Vychodil -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Přístupy ke studiu regionální a lokální identity
Richard Bystřický