Jan Palme
Bachelor's thesis
Affiliate marketing
Affiliate marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá affiliate marketingem. První část představuje jeho srovnání s klasickou formou internetového marketingu, jeho historii a principy fungování jako moderního marketingového nástroje, popisu jeho účastníků, výhod i úskalí. V druhé části pak zkoumá situaci doma i v zahraničí, od používaných softwarů po vyplácené provize v jednotlivých odvětvích. V poslední části se pokusí …moreAbstract:
This bachelor thesis is exploring affiliate marketing. The first part compares affiliate marketing with the classical form of internet marketing. It's history and dives into its basic principles as a modern marketing tool, From describing the actors involved in the process, the advantages of the affiliate marketing, and its disadvantages. In the second part, it will look at the local and international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Palme, Jan. Affiliate marketing. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Affiliate marketing jako marketingový kanál firem
Dominik Vlach -
Affiliate marketing
Jeroným Rod -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Affiliate marketing a analýza affiliate programu dané společnosti v ČR
Jan Veselý -
Affiliate Marketing and the Possibilities of its Use Today in Selected Company
Igor Petrenko -
Affiliate marketing a možnosti jeho dnešního využití ve vybrané společnosti
Petr Sedlačík -
Affiliate marketing a jeho výhody a nevýhody
Lukáš Němec