Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek. – Bc. Viktoriia Kim
Bc. Viktoriia Kim
Master's thesis
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
Another beauty: Brand Identity Through the Principles of diversity in Marketing Strategy of Beauty Brands.
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice inkluzivity v kosmetickém sektoru a její percepci mladými ženami. V současném světě, kde úloha marketingu přesahuje tradiční hranice prodeje a snaží se budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky založené na loajalitě a důvěře, pro značky a marketingové specialisty se stává zásadním pochopit a porozumět dobově specifickým zákaznickým preferencím a hodnotám, jimiž se …moreAbstract:
The thesis focuses on the issue of inclusiveness in the cosmetics sector and its perception by young women. In today's world, where the role of marketing goes beyond traditional sales and seeks to build long-term relationships with customers based on loyalty and trust, it becomes essential for brands and marketers to understand and comprehend the time-specific customer preferences and values that guide …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Marie Hesková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KIM, Viktoriia. \textit{Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v~rámci marketingové strategie kosmetických značek.}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/fqxktj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationMaster programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Inclusive marketing and its impact on brand image in cosmetics industry
Kateřina Tůmová -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Marketing velkých firem
Markéta Šestáková -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Lucie Plecháčová -
Udržitelný marketing v propagaci kosmetických značek z pohledu spotřebitelů
Martina Machalová -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Online marketing v kosmetickém průmyslu
Eliška Šeredová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights