Bc. Tomáš Tóth

Diplomová práce

Formativní hodnocení žáků v riziku poruchy chování

Formative evaluation of pupils with risk behavior
Anotace:
Tato diplomová práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části práce definuje skupinu žáků v riziku poruchy chování, představuje školní prostředí jako rizikový faktor, zabývá se druhy a funkcemi školního hodnocení a poukazuje na motivaci žáků k učení a k rozvíjení jejich klíčových kompetencí, zejména kompetencí k učení. Ve výzkumné části práce zkoumá pohled učitelů na používání …více
Abstract:
The thesis consists of two parts, a theoretical one and practical one. The theoretical part defines a group of pupils with risk behavior, introduces the school environment as a risk factor, deals with forms and functions of school evaluation and discusses pupils’ motivation for learning and developing their key competences, especially those for learning. In its research part the thesis explores teachers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Petra Röderová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta