Bc. Kryštof Stemberk

Master's thesis

Customer perceived value in a selected international company

Customer perceived value in a selected international company
Abstract:
The master thesis is focused on the research of both the customer perceived value of the Orion company and the attitude of customers towards sustainability. The first part lays theoretical foundations for the practical part and makes the reader familiar with the key term and, in addition, presents basic information about the company and related issues. The customer perceived value was decomposed into …more
Abstract:
Cílem diplomové práce je ohodnotit hodnotu vnímanou zákazníkem společnosti Orion a zároveň zjistit, jaký postoj zákazníci zaujímají vůči otázce udržitelnosti. První část práce se zaměřuje na teoretická východiska spojená s tématem a tím pokládá základy pro praktickou část práce. Čtenář se nejprve seznámí s klíčovými pojmy, které jsou nutné k pochopení problematiky. Dále se dozví o samotné firmě a přidružených …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 12. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stemberk, Kryštof. Customer perceived value in a selected international company. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
International Management / International Management