Optimizing Incident Management : Case of CSC – Romain Boucharlat
Romain Boucharlat
Diplomová práce
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Anotace:
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce …víceAbstract:
I decided to write this master thesis in relation with my work experience at CSC within the service desk. Working at the service desk is a very complete mission that has to be well understood from analysts in order to reach high performance and thus satisfy users. Because it is the goal of CSC, satisfying customers, I decided to focus on this principle and with the results of my research and work experiences …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34072
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 11. 2012
- Vedoucí: Ludmila Štěrbová
- Oponent: Paul Marc Collin
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34072
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Návrh rozšíření služeb zavedením nové metody na Oddělení klinické biochemie Nemocnice Jindřichův Hradec, a.s.
Klára Kovářová -
Service desk, knowledge management a secrets management v malé organizaci
Vít Pouzar -
Správa procesů service desk
Jan Prskavec