Romain Boucharlat

Diplomová práce

Optimizing Incident Management : Case of CSC

Optimizing Incident Management : Case of CSC
Anotace:
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce …více
Abstract:
I decided to write this master thesis in relation with my work experience at CSC within the service desk. Working at the service desk is a very complete mission that has to be well understood from analysts in order to reach high performance and thus satisfy users. Because it is the goal of CSC, satisfying customers, I decided to focus on this principle and with the results of my research and work experiences …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 11. 2012
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Paul Marc Collin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34072