Pavel Krupař

Bakalářská práce

Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích

Online marketing of a single screen cinema on social networks
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím vybraných sociálních sítí v online marketingu klasického jednosálového kina. V teoretické částí je nejprve vysvětlena pozice klasických kin a multikin na trhu v České republice. Dále jsou popsány teoretické principy marketingu, online marketingu a sociálních sítí se zaměřením na sociální síť Facebook. V praktické části jsou poté na základě teoretických skutečností …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the application of specific social networks to online marketing of a single screen cinema. In the theoretical part, there is an explanation of the position of classical cinemas and multiplexes on the market in the Czech Republic. It is followed by a description of the principles of marketing, online marketing and social networks focused on Facebook. In the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krupař, Pavel. Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta