Ing. Dusan Mladenovic
Diplomová práce
Marketing plan
Marketing plan
Abstract:
This thesis aims to develop a marketing plan for Yugomar d.o.o. – a Serbian company that intends to get into Bulgarian market. The thesis consists of theoretical part which gives overview of the main categories connected with marketing plan and analysis that needs to be done. Practical part is continuation of the theoretical one and furthermore it gets profound into details about Bulgarian market as …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i1kp2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství (angl.)
Práce na příbuzné téma
-
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
Seowon Yu -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing Analysis - Selling Software on the B2G market
Patrícia Krausová -
Application of the Marketing Analysis Tools for Launch New Product to the Chocolate Market.
Martin Tomáš -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman