Využití přírodního potenciálu Rosicko-Oslavanska pro potřebu terénní výuky na základní škole – Bc. Nikola Burešová
Bc. Nikola Burešová
Diplomová práce
Využití přírodního potenciálu Rosicko-Oslavanska pro potřebu terénní výuky na základní škole
Utilization of the natural potential of Rosice-Oslavany Region for field teaching at secondary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití přírodního potenciálu Rosicko-Oslavanska pro potřebu terénní výuky na základní škole. Hlavním cílem je tvorba terénního cvičení pro žáky 9. tříd zaměřeného na oblast rosicko-oslavanské uhelné pánve, která patří k nejmenším a nejstarším černouhelným pánvím v České republice. Práce se zabývá využitím geologicky zajímavých přírodních a technických objektů nacházejících …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the Utilization of the natural potential of Rosice-Oslavany Region for field teaching at secondary school. The main goal is to create a fieldwork for 9th grade pupils focused on the area of the rosice-oslavany coal basin, which is one of the smallest and oldest coal basins in the Czech Republic. The work deals with the use of interesting objects located on the nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/is47w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: doc. RNDr. Jindřich Štelcl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství přírodopisu pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Užívání návykových látek na základní škole, se zaměřením na druhý stupeň
Lucie Palarčíková -
Připravenost žáků s SPU při přechodu z prvního stupně základní školy na druhý stupeň
Petra Burešová -
Slovní druhy v didaktice českého jazyka na 1. stupni ZŠ
Lenka DIERZÉ -
Analýza podmínek edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při přechodu na druhý stupeň základní školy
Zuzana Pištorová -
Přechod integrovaného žáka se zrakovým postižením z prvního na druhý stupeň základní školy
Anna Ferdinandová -
Návrh a realizace lektorského programu v oboru výtvarné dramatiky pro druhý stupeň základních škol
Petr Mikuláš -
Algoritmizace učiva o slovních druzích pro druhý stupeň základní školy
Romana Wágnerová