Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost – Bc. Stanislav ZDÍLNA
Bc. Stanislav ZDÍLNA
Bachelor's thesis
Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost
Importance of marketing communication of TV stations and its impact on the ratings.
Anotácia:
Práce se zabývá problematikou využití marketingové komunikace u provozovatelů televizního vysílání. Primárně se práce zaměřuje na veřejnoprávní Českou televizi, avšak v souvislostech se věnuje také ostatních hráčům na trhu (TV NOVA, PRIMA). Materiál nabízí komplexní informace o oboru, který v souvislosti s marketingem není v odborných materiálech komplexně zmapován. Po přečtení by měl čtenář získat …viacAbstract:
My work deals with issues of TV broadcasters taking advantage of marketing communication. It primarily targets the statutory Czech television, but in different connections also deals with other broadcasters (TV NOVA, PRIMA). It offers comprehensive information about this field that hasn't been mapped in professional materials in context of marketing. Once read, the reader should learn how the process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2010
Identifikátor:
13703
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZDÍLNA, Stanislav. Význam marketingové komunikace TV stanic pro jejich sledovanost. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
Analýza tvorby self-promotion seriálu MOST! České televize
Martina Jelínková -
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
Magdaléna Maléřová -
Promotion of Research and Development by Means of Cluster Brand Building
Hana Pokorná -
Studenti jako cílová skupina propagace Slezského divadla Opava
Tereza KUČKOVÁ -
Self promotion-specifika žánru vzhledem k užití v českých médiích (ČT, Prima, Nova)
Filip Vážanský -
Koncept CSR ve firemní praxi v ČR
Veronika Kalicovová -
Využití ATL i BTL komunikace pro generaci Y.
Ethel Hammonsová