Integrace anglického jazyka ve vzdělávací oblasti člověk a zdraví – Martin Brka
Martin Brka
Bakalářská práce
Integrace anglického jazyka ve vzdělávací oblasti člověk a zdraví
The Integration of English Language in the Educational Field of Human and Health
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jestli děti ze základní školy a děti ze základní školy praktické jsou schopné osvojit si anglické výrazy pomocí pohybových her a zda učení se základům anglického jazyka pomocí pohybu je vhodnější pro děti ze základní školy nebo pro děti ze sociálně znevýhodněného prostředí, případně pro děti s lehkým mentálním postižením. Dalším cílem bylo vytvořit pohybové …víceAbstract:
The main aim of the presented bachelor thesis was to find out if children from a primary school or children from special school are able to adopt English idioms trough exercising games. To find out if learning English language through exercising games is more suitable for children from primary school or for children from social disadvantaged background eventually for children with some mental disability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Ferdinand Mazal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - anglická filologie
Práce na příbuzné téma
-
Language and Intra-EU Immigrant Integration in the Netherlands: Evaluating Dutch language-based integration policies and exploring the effects of language use on intra-EU immigrants' integration.
Aziza Anna-Lee ZIJLSTRA -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
The impact of fanfiction on language learning and language acquisition
Sandra Lužová -
Language acquisition in bilingual and multilingual children and language supporting strategies used by bilingual and multilingual parents
Marketa VIDING -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
"Albanskij jazyk" a "Padonki" jako sociální a kulturní jev v současném ruském jazyce v komparaci s analogickými jevy v české internetové kultuře
Miroslav Půža -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová -
Morfologické charakteristiky chodidel pohybově aktivních osob s mentální retardací
Barbora KOPŘIVOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva