Tomáš Pavelka

Bakalářská práce

Využití Facebooku pro reklamní účely

Use of Facebook for advertising purposes
Anotace:
Hlavním cílem této práce je popis možností využití Facebooku k reklamním účelům. Úvod práce pojednává o sociálních sítích obecně, analyzuje důvody jejich popularity, uvádí jejich typy a zmiňuje některé příklady. Práce dále srovnává reklamu na sociálních sítích s tradičními formami reklamy a analyzuje její výhody a nevýhody. Další část práce je zaměřena jen na nejpopulárnější sociální síť na světě …více
Abstract:
The main aim of this thesis is a description of options to use Facebook for advertising purposes. The first part of the thesis deals with social networks in general, analyses the reasons of their popularity, lists their types and mentions a couple of examples. Furthermore, the thesis compares advertising on social networks to traditional forms of advertising and analyses its advantages and disadvantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
  • Vedoucí: Tomáš Sigmund
  • Oponent: Prokop Toman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23181

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika