Rozvoj nonverbální komunikace dětí předškolního věku – Monika MACHŮ
Monika MACHŮ
Bakalářská práce
Rozvoj nonverbální komunikace dětí předškolního věku
Progress of nonverbal communication of preschoolage children
Anotace:
Teoretický cíl je zaměřen na charakteristiku dítěte předškolního věku z hlediska pedagogického, psychologického a sociálního, jeho vývoj a rozvoj v těchto oblastech. Seznamuje čtenáře s prostředky nonverbální komunikace a používání mimoslovních prostředků dítěte ve věku od tří do šesti let. V praktické části se zkoumají, jaké prostředky, prvky nonverbální komunikace používají děvčata předškolního věku …víceAbstract:
The theoretic aim is focused on characteristic preschoolage child from the point of view of psychology, pedagogy, sociology and its developement and progress. It acquaints readers with nonverbal cummunication and using nonverbal communication by child from three to six age old. Practical part researches which mediums and components of nonverbal communication are used by preschoolage girls during a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zveřejnit od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHŮ, Monika. Rozvoj nonverbální komunikace dětí předškolního věku. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku s PAS
Kateřina Dolejšová -
Specifika komunikace dětí předškolního věku
Eva Havránková -
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Rozvoj komunikace u dětí předškolního věku se sluchovým postižením s důrazem na foneticko-fonologickou rovinu
Kamila Havlíková -
Sociální aspekt komunikace v předškolním věku
Jitka Krůzová -
Komunikace dětí s autismem
Lenka Lukašíková -
Předčasné odchody ze studijního oboru Sociální pedagogika a poradenství na úrovni bakalářského stupně studia
Michaela Orságová -
Efektivita dramatické výchovy z pohledu absolventa oboru Sociální pedagogika a volný čas využívajícího metody dramatické výchovy
Eliška Smrčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva