Výběr střední školy u dětí s vývojovými poruchami učení – Bc. Michaela Slouková
Bc. Michaela Slouková
Bakalářská práce
Výběr střední školy u dětí s vývojovými poruchami učení
The Choice of Secondary School in Children with Learning Disabilities
Anotace:
ANOTACE Bibliografický záznam SLOUKOVÁ, Michaela. Výběr střední školy u dětí s vývojovými poruchami učení: bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra Didaktických technologií, 2008. – 52 1., - 10 1. příl. Vedoucí bakalářské práce PhDr. Alena Šafrová. Bakalářská práce se zabývá problematikou správného výběru střední školy u dětí s vývojovými poruchami učení. První kapitola …víceAbstract:
ANNOTATION Bibliographic card SLOUKOVÁ, Michaela: The Choice of Secondary School of Children with Learning Disabilities: bachelor work. Brno: Masaryk University, faculty of Education, Department of Didactic Technology, 2008. – 52 1., - 10 1. supplement. Tutor“ PhDr. Alena Šafrová. Bachelor work deals with the problem of choosing the right secondary school in case of children with learning disabilities …víceKlíčová slova
Klíčová slova Specifické poruchy učení diagnóza vývojových poruch učení žák speciální třída volba povolání základní škola střední škola diagnostika poradenství edukace školský dokument. Key words Learning disabilities learning disabilities diagnosis pupil special class career choice primary school secondary school diagnostics consultancy remedy school document.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tqyi4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Alena Šafrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Rozvoj jazykových rovin u dětí v mateřské škole jako prevence vzniku poruch učení
Natálie KRCHŇAVÁ -
Ritualizované chování dětí předškolního věku v procesu sociálního učení: Výzkum v mateřských školách Plzeňského kraje. Klíčová slova (Key Words): Ritual, Ritualized Behavior, Social Learning, Evolution, Evolutionary Perspective, Imitation as a Form of Social Learning
Ilona KAŠOVÁ -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Development of Communicative Competence in English Language of Learners at Lower Secondary School Through Speaking Activities
Daniela Koňaříková -
Volba povolání pro žáky 2. stupně základní školy
Hana Hančlová