Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků – Bc. Fatima Daurova
Bc. Fatima Daurova
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Marketing Communication of Luxurious Goods on the Example of the Women's jewelry
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace luxusních produktů. V práci byla analyzována společnost Tiffany & Co a její marketingové aktivity. Následně byly výsledky analýzy také porovnány s marketingovou komunikací jednoho z konkurentů společnosti – s firmou Swarovski. Hlavním cílem bakalářské práce je vymezit hlavní způsoby a nástroje marketingové komunikace luxusních produktů …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of marketing communications of luxury products. In this work was analysed company Tiffany & Co., and its marketing activities. Subsequently, the analysis results were also compared with the marketing communication of one of the company's competitors - Swarovski. The main aim of the thesis is to define the main methods and tools of marketing communication with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/banmf/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová