Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků – Bc. Fatima Daurova
Bc. Fatima Daurova
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
Marketing Communication of Luxurious Goods on the Example of the Women's jewelry
Anotácia:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace luxusních produktů. V práci byla analyzována společnost Tiffany & Co a její marketingové aktivity. Následně byly výsledky analýzy také porovnány s marketingovou komunikací jednoho z konkurentů společnosti – s firmou Swarovski. Hlavním cílem bakalářské práce je vymezit hlavní způsoby a nástroje marketingové komunikace luxusních produktů …viacAbstract:
Bachelor thesis is devoted to problems of marketing communications of luxury products. In this work was analysed company Tiffany & Co., and its marketing activities. Subsequently, the analysis results were also compared with the marketing communication of one of the company's competitors - Swarovski. The main aim of the thesis is to define the main methods and tools of marketing communication with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/banmf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová