Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny – Alena Hladíková
Alena Hladíková
Bakalářská práce
Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny
The influence of music in advertising and its effects on selected target groups
Anotace:
Bakalářská práce „Vliv hudby v reklamě a její působení na vybrané cílové skupiny“ zkoumá vliv hudby jako součásti reklamního sdělení. Zabývá se zejména televizní reklamou, která je jednou z nejrozšířenějších. Cílem práce bylo prozkoumat vliv hudby v reklamě na diváky z různých segmentů. Praktická část byla realizována za pomoci dotazníkového šetření. Zjišťovala, zda hudba reklamní koresponduje s hudbou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7313
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv cílových skupin na strategie neziskových organizací
Adam Krajčík -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Lenka Jíchová -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Aleš Láník -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Barbora Čížková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Nikola Jaurisová -
Vliv nástrojů komunikace na specifické cílové skupiny
Petra Bujáčková -
Vliv jednotlivých druhů komunikace/reklamy a komunikačního mixu na specifické cílové skupiny
Tereza Dufková
Název
Vložil
Vloženo
Práva