Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services – Adam Faldyna
Adam Faldyna
Bakalářská práce
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
Key Factors of Satisfaction with Airbnb Services
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je představit faktory, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a záměr opětovného nákupu uživatelů Airbnb, a určit jejich význam. Airbnb je digitální platforma sdílené ekonomiky založená v roce 2008. Počet výzkumných prací týkajících se vnímání této společnosti zákazníky je tedy nízký. Identifikovat faktory ovlivňující spokojenost zákazníků a záměr opětovného nákupu bude …víceAbstract:
The objective of this undergraduate dissertation is to present factors that influence customer satisfaction and repurchase intention of Airbnb users and determine their importance. Airbnb is a digital sharing economy platform founded in 2008. As such, the number of research papers regarding customers' perception of the company is low. Identifying factors influencing customer satisfaction and repurchase …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/141976
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2020
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Marcela Kubalová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Sergio Mauricio Soto Cueto -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh -
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
Yunteng Zhang