Bc. Hana Demelová

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of Marketing Communication of Selected Company
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku, působícího na trhu ubytovacích služeb. Teoretická část se zaměřuje na úvod do problematiky marketingové komunikace a (s ohledem na potřeby vybraného podniku) na její specifika v oblasti webových stránek. Jejím cílem je ukázat, jak mohou být tradiční marketingová paradigmata využívána v neustále se rozvíjejícím prostředí …viac
Abstract:
The object of the thesis is the marketing communication of the selected company operating in the field of accommodation services. The theoretical part focuses on the introduction to the topic of the marketing communication and (regarding the needs of a particular business) it´s specifics in the field of webdesign. The aim of the theoretical part is to show how traditional marketing paradigms can be …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management