Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Hana Demelová
Bc. Hana Demelová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of Marketing Communication of Selected Company
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku, působícího na trhu ubytovacích služeb. Teoretická část se zaměřuje na úvod do problematiky marketingové komunikace a (s ohledem na potřeby vybraného podniku) na její specifika v oblasti webových stránek. Jejím cílem je ukázat, jak mohou být tradiční marketingová paradigmata využívána v neustále se rozvíjejícím prostředí …viacAbstract:
The object of the thesis is the marketing communication of the selected company operating in the field of accommodation services. The theoretical part focuses on the introduction to the topic of the marketing communication and (regarding the needs of a particular business) it´s specifics in the field of webdesign. The aim of the theoretical part is to show how traditional marketing paradigms can be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iluug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková