Reálie frankofonních zemí v učebnicích francouzštiny: obsahová analýza – Bc. Dagmar Kostelníková
Bc. Dagmar Kostelníková
Master's thesis
Reálie frankofonních zemí v učebnicích francouzštiny: obsahová analýza
Francophone countries in French language textbooks: Content analysis
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá učivem reálií v učebnicích francouzského jazyka jako druhého nebo dalšího cizího jazyka. Cílem práce je analyzovat zastoupení a posoudit kvalitu didaktického zpracování učiva reálií v rámci očekávaných výstupů pro Další cizí jazyk definovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Za dílčí cíle si práce klade porovnat učebnice z hlediska výskytu …viacAbstract:
The presented thesis deals with the topic of life and institutions of francophone countries in textbooks of French language as a second or another foreign language. The aim of the thesis is to analyze the proportional representation and to evaluate the quality of didactic arrangement of the topics related to life and institutions of francophone countries under the terms of expected outcomes defined …viacKľúčové slová
Reálie frankofonních zemí výzkum učebnice francouzský jazyk očekávané výstupy řečové dovednosti Společný evropský referenční rámec pro jazyky Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání frankofonní země Life and institutions of francophone countries textbook research French language expected outcomes communication skills Common European Framework of Reference for Languages Framework Educational Programme for Basic Education francophone countries
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dvfka/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedúci: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Suquet, M.A.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in French Language
Práce na příbuzné téma
-
Common European Framework of Reference and Language Testing
Darina JELÍNKOVÁ -
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Program pro vybrané obtížné učivo českého jazyka na 1. stupni základní školy
Gabriela Bošová