Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR) – Bc. Lenka Machková
Bc. Lenka Machková
Diplomová práce
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Marketing communication of global brand in the national market in the Czech Republic (Case study of communication brand Marvel in the Czech Republic)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací globální značky v národním prostředí ČR. Značka je pro účely této práce pojímána jako produkt svého druhu, a proto je využito teoretických východisek oboru marketingová komunikace s detailním pohledem na marketingový mix, respektive marketingový komunikační mix. Komunikovanou značkou je v diplomové práci značka Marvel, která je celosvětovým synonymem …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communication of global brand in the national market of the Czech Republic. In this thesis the brand is taken as a particular kind of product and that is why theoretical resource field of marketing communication with detailed view to marketing mix and marketing communication mix are used. In this thesis brand Marvel is the communicated brand which is global synonym …víceKlíčová slova
Marketingová komunikace marketingový mix marketingový komunikační mix značka globální značka produkt licenční partner povědomí o značce The Walt Disney Company Marvel Entertainment Marvel fúze akvizice Marketing Communication Marketing Mix Marketing Communication Mix Brand Global Brand Product Lisencing Partner Brand Awareness Fusion Acquisition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uipuc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHKOVÁ, Lenka. \textit{Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fue45s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova