Rozvoj vybraného dodavatele za účelem dosažení definovaných zákaznických ukazatelů – Jiří Krasula
Jiří Krasula
Diplomová práce
Rozvoj vybraného dodavatele za účelem dosažení definovaných zákaznických ukazatelů
Development of Selected Supplier Focused on Achieving of Defined Customer´s Indicators
Anotace:
Práce je věnována problematice partnerství, převážně části rozvoje dodavatele. Stručně pojednává o možných přístupech a vybraných nástrojích kvality, které mohou být použity. Souhrnně popisuje základní definice a pojmy pro pochopení problematiky. Praktická část se zabývá přímou aplikací interní metodologie k zajištění rozvoje vybraného dodavatele za účelem dosažení zákaznických požadavků. Pro popisné …víceAbstract:
The thesis deals with an issue of partnership, main focus is to describe the aspekt of supplier development. It briefly evaluates possible approaches and selected quality tools that can be used. It summarizes the basic definitions and concepts for understanding those subjects. The practical part describes real application of the internal customer improvement methodology in order to ensure development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128759
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Jaroslav Nenadál
- Oponent: Tomáš Stromský
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRASULA, Jiří. \textit{Rozvoj vybraného dodavatele za účelem dosažení definovaných zákaznických ukazatelů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/fv3x4m/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zavedení prvků customer relationship management do společnosti Dary kraje
Jakub Louda -
Projekt nasazení informační technologie z pohledu zákazníka
Jakub Liška -
Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce
Jana KONČÍROVÁ -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Projekt zvýšení zákaznické spokojenosti ve vybrané oční optice
Michaela Gajdošíková -
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Strategický rozvoj obce, města, kraje - rozvoj ORP Příbram, Beroun a Nymburk - komparace
Radek Frolda -
Rozvoj cestovního ruchu a jeho vliv na rozvoj města nebo regionu (na příkladu vybraného území
Kateřina Špytálská