Bc. Tomáš Huleš

Master's thesis

Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století

The changes in purchase decision - making processes of customers on B2B and B2C markets in the 21st Century
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o chování zákazníků na trzích B2B a B2C a jeho změnách na začátku 21. století. Dále také nahlíží do chování prodejců a výrobců zboží a služeb. Důraz kladen na dlouhodobý prospěch firmy jako dodavatele z pohledu potřeb zákazníka.
Abstract:
The thesis deals with customer behaviour on the B2B and B2C markets and its changes at the beginning of 21st Century. Thesis is also about behaviour of sellers and manufacturers of goods and services. Emphasis is placed on long term benefit for the companies as supplier from the customer's point of view in the 21st Century.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní