Bc. Šimon Široký

Diplomová práce

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku

Measuring of the Customer Satisfaction as a Business Management Tool
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků ve zkoumaném podniku. Řešeny jsou otázky marketingové orientace na zákazníka, posilování vztahu se zákazníkem a rovněž metriky tohoto vztahu jako předpokladu konkurenceschopnosti podniku v tržní ekonomice. Jsou identifikovány principy CRM podniku a hledány cesty jejich optimalizace. Hlavním cílem této diplomové práce bude vytvořit …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of measuring satisfaction in the surveyed company. The questions of marketing orientation on the customer, strengthening of the relationship with the customer as well as metrics of this relationship as a prerequisite for the competitiveness of the company in a market economy are dealt with. The principles of CRM of the company are identified and ways of their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance