Bc. Šimon Široký

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku

Measuring of the Customer Satisfaction as a Business Management Tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků ve zkoumaném podniku. Řešeny jsou otázky marketingové orientace na zákazníka, posilování vztahu se zákazníkem a rovněž metriky tohoto vztahu jako předpokladu konkurenceschopnosti podniku v tržní ekonomice. Jsou identifikovány principy CRM podniku a hledány cesty jejich optimalizace. Hlavním cílem této diplomové práce bude vytvořit …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of measuring satisfaction in the surveyed company. The questions of marketing orientation on the customer, strengthening of the relationship with the customer as well as metrics of this relationship as a prerequisite for the competitiveness of the company in a market economy are dealt with. The principles of CRM of the company are identified and ways of their …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
  • Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní