Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku – Bc. Šimon Široký
Bc. Šimon Široký
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Measuring of the Customer Satisfaction as a Business Management Tool
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníků ve zkoumaném podniku. Řešeny jsou otázky marketingové orientace na zákazníka, posilování vztahu se zákazníkem a rovněž metriky tohoto vztahu jako předpokladu konkurenceschopnosti podniku v tržní ekonomice. Jsou identifikovány principy CRM podniku a hledány cesty jejich optimalizace. Hlavním cílem této diplomové práce bude vytvořit …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of measuring satisfaction in the surveyed company. The questions of marketing orientation on the customer, strengthening of the relationship with the customer as well as metrics of this relationship as a prerequisite for the competitiveness of the company in a market economy are dealt with. The principles of CRM of the company are identified and ways of their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tp20f/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců vybrané firmy
Petra Trojanová -
Spokojenost a loajalita zaměstnanců ve vybrané mezinárodní společnosti
Regina Foschi -
Loajalita zákazníků ve vybrané bance
Tereza TŮMOVÁ -
Měření spokojenosti zákazníků s vietnamskou prodejnou
Thu Thao Tran -
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
Kateřina Šneková -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Lenka Němcová -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova