Využití metody VOKS u dětí s poruchou autistického spektra – Bc. Hana Břeská
Bc. Hana Břeská
Bachelor's thesis
Využití metody VOKS u dětí s poruchou autistického spektra
Application of "the VOKS system" at children with autism spectrum disorder
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá využitím systému VOKS u dětí s poruchou autistického spektra, je rozdělená na dvě části. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První kapitola obsahuje definici pojmu poruchy autistického spektra, charakteristiku triády postižených funkcí, popisuje souvislost mezi autismem a mentálním postižením. Druhá kapitola se věnuje metodám alternativní a augmentativní komunikace …viacAbstract:
Bachelor's thesis is focused on the application of the VOKS system at children with autism spectrum disorder, it is divided into two parts. The theoretical part consists of two chapters. Definition, characteristic autism spectrum disorders and description autism in connection with mental retardation are included in the first chapter. The second chapter deals with methods of the alternative and augmentative …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e1zlg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace v zařízeních sociálních služeb
Tereza Špalková -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením
Ivana Soběslavová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců s mentální retardací
Radana Peterková -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Možnosti využití alternativní a augmentativní komunikace u osob s mentálním postižením
Hana BOUCNÍKOVÁ