Význam dramatické výchovy v osobnostně sociálním rozvoji adolescentů – Magdaléna Kynčlová
Magdaléna Kynčlová
Bakalářská práce
Význam dramatické výchovy v osobnostně sociálním rozvoji adolescentů
The Importance of Drama Education in Personality and Social Development of Adolescents
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem dramatické výchovy a osobnostně sociálního rozvoje dospívajících. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem se dramatická výchova může odrážet v osobnostním a sociálním rozvoji adolescentů. V první části práce se zabývám dramatickou výchovou, jejími základními formami a charakteristickými rysy. Následuje kapitola o adolescenci jako specifickém vývojovém období, která …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Tomáš Komárek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Alena Knotková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika se zaměřením na výchovnou práci v etopedických zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Hry pro osobnostně sociální rozvoj
Hana VŠETULOVÁ -
Rozvoj kompetence k řešení problému prostřednictvím dramatické hry u dětí předškolního věku
Nikol ZDRÁHALOVÁ -
Osobnostní rozvoj na kurzech zážitkové pedagogiky
Martin Krpec -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí a mládeže v rámci volnočasových aktivit
Markéta HARLASOVÁ -
Adventure Therapy jako alternativní terapeuticko ? formativní prostředek pro osobnostně sociální rozvoj osob se speciálními potřebami
Lucie KELLEROVÁ -
Předpoklady hereckého projevu a specifika jejich rozvíjení v období puberty a adolescence
Zdeňka Trávníčková -
Místo a funkce dramatické hry pro věk adolescence a mladší dospělosti
Jana Jevická -
Využití metod dramatické výchovy k prohloubení vztahů mezi slyšícími a neslyšícími středoškoláky
Michaela Kolčáková Sivčáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva