Miroslav Pešek

Diplomová práce

Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard

Management of marketing campaigns on example Hewlett-Packard
Anotace:
Hlavním cílem této práce je nastínit čtenáři praktický průběh plánování, přípravy a řízení marketingových kampaní v mezinárodní společnosti. Konkrétně pak na příkladě společnosti Hewlett-Packard. Jako druhý cíl si práce klade vystihnout specifika práce lokálního marketingového oddělení firmy a centrálního oddělení. Oba tyto cíle jsou vyhodnocovány na základě uvedení praktické a teoretické části. Celý …více
Abstract:
Main goal of this thesis is to show to the reader process of planning, realisation and management in real international enterprise Hewlett-Packard. Second goal is to distinguish the specifics of work of the local marketing department and central marketing department of HP. For evaluation of both this goals is used the comparation between theory and real situation. The whole process of planning, preparation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Petr Kočer

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30586