Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard – Miroslav Pešek
Miroslav Pešek
Diplomová práce
Řízení marketingových kampaní na příkladu společnosti Hewlett-Packard
Management of marketing campaigns on example Hewlett-Packard
Anotace:
Hlavním cílem této práce je nastínit čtenáři praktický průběh plánování, přípravy a řízení marketingových kampaní v mezinárodní společnosti. Konkrétně pak na příkladě společnosti Hewlett-Packard. Jako druhý cíl si práce klade vystihnout specifika práce lokálního marketingového oddělení firmy a centrálního oddělení. Oba tyto cíle jsou vyhodnocovány na základě uvedení praktické a teoretické části. Celý …víceAbstract:
Main goal of this thesis is to show to the reader process of planning, realisation and management in real international enterprise Hewlett-Packard. Second goal is to distinguish the specifics of work of the local marketing department and central marketing department of HP. For evaluation of both this goals is used the comparation between theory and real situation. The whole process of planning, preparation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2012
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Petr Kočer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30586
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise
Andrea Melissa Mejía Rodezno -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Analýza marketingové strategie mezinárodní společnosti
Adam Flekal