Peter Pašen

Bakalářská práce

Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh

Establishment of a microbrewery, marketing strategy of the placing on the market
Abstract:
This bachelor thesis sets as its objective to identify the establishment of the brewery and putting marketing strategies to the local market. The theoretical part provides a relatively comprehensive view on the issue because it focuses not only on presentation of the raw essence of beer and components to which the beer is produced within the brewery but also to introduce the structure of a business …více
Abstract:
Predložená bakalárska práca si za svoj cieľ určila založenie pivovaru a uvedenie marketingových stratégii na lokálnom trhu. V teoretickej časti práca ponúka relatívne ucelený pohľad na danú problematiku, nakoľko sa zameriava nielen na predstavenie surovinovej podstaty piva a komponentov na ktorých sa toto pivo vyrába v rámci pivovaru, ale aj na predstavenie štruktúry podnikateľského plánu a konkretizáciu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
  • Oponent: Ing. Helena Buřičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze