Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh – Peter Pašen
Peter Pašen
Bakalářská práce
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Establishment of a microbrewery, marketing strategy of the placing on the market
Abstract:
This bachelor thesis sets as its objective to identify the establishment of the brewery and putting marketing strategies to the local market. The theoretical part provides a relatively comprehensive view on the issue because it focuses not only on presentation of the raw essence of beer and components to which the beer is produced within the brewery but also to introduce the structure of a business …víceAbstract:
Predložená bakalárska práca si za svoj cieľ určila založenie pivovaru a uvedenie marketingových stratégii na lokálnom trhu. V teoretickej časti práca ponúka relatívne ucelený pohľad na danú problematiku, nakoľko sa zameriava nielen na predstavenie surovinovej podstaty piva a komponentov na ktorých sa toto pivo vyrába v rámci pivovaru, ale aj na predstavenie štruktúry podnikateľského plánu a konkretizáciu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12962/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Eliška Smotlachová
- Oponent: Ing. Helena Buřičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAŠEN, Peter. \textit{Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fvy4ed/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Multi-market Competition on Business Operation
Xiaonan Sun -
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Increasing of a Profit Through the Analysis of the Market Demand
Xun Cao -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko