Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální. – Kateřina SKŘEBSKÁ
Kateřina SKŘEBSKÁ
Bakalářská práce
Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.
The comparison of projects "Slyšet jinak" in elementary school and in special elementary school.
Anotace:
Práce se zabývá komparací obsahově shodných projektů programu Slyšet jinak na dvou typech základních škol základní škole speciální a základní škole běžného typu s důrazem na posouzení míry kreativity, aktivity a koncentrace žáků.Abstract:
The thesis is about comparison two identical projects of the Different Hearing programme in two different types of schools elementary school and special elementary school. The main emphasis is put on creativity, active attendance and concentration of pupils.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Synek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKŘEBSKÁ, Kateřina. \textit{Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fw66l1/.
Jak správně citovat práci
SKŘEBSKÁ, Kateřina. Komparace projektů Slyšet jinak na základní škole a na základní škole speciální.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Dětská mozková obrna
Lada Balaštíková -
Canisterapie u klientů dětského věku s lékařskou diagnózou mozková obrna - syntéza poznatků
Lucie DYČKOVÁ -
Vliv intervenčního programu pohybových aktivit na změny některých psychických funkcí u adolescentů s dětskou mozkovou obrnou
Tomáš Ulbrich -
Vliv konceptu Bazální posturální programy na dechové funkce u dětí s dětskou mozkovou obrnou (DMO)
Kateřina Šupíková -
Integrační program základní školy speciální
Alena Hladíková -
Podpora subjektivní pohody u lidí s dětskou mozkovou obrnou bez postižení kognitivních funkcí s využitím výtvarného programu
Michaela Vrátilová -
Rytmus v hudební výchově a v hudební terapii
Marie MICHÁLKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva