Žák se specifickými poruchami učení ve středním odborném učilišti – Mgr. Jaromíra Matoušková
Mgr. Jaromíra Matoušková
Bakalářská práce
Žák se specifickými poruchami učení ve středním odborném učilišti
Anotace:
Bakalářská práce se týká začlenění jedinců se specifickými poruchami učení do středního odborného učiliště.Zaměřuje se na výběr vhodného učebního oboru a následné začlenění žáků se specifickými poruchami do středního odborného učiliště , rozvíjí schopnosti , dovednosti a návyky nutné pro zvládnutí zvoleného oboru.Důležité je stále pracovat na kompenzaci projevů poruch učení a správně žáky motivovat …víceAbstract:
The Bachelor work deals with incorporation of person with specific problems in learning into training college.This facilities focus on choise of suitable subject of study and the following incorporation of students with specific problems in learning into training college, it developes skills, abilites and habits necessary for encompassment of the choosen subject .In is important to work on the compensation …víceKlíčová slova
Klíčová slova Speciální pedagogika střední odborné učiliště dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie pedagogicko psychologická poradna individuální plán kompenzace začlenění. Keywords Special pedagogy training college wordblindness dysfraphia dysortogaphia dyskalkulia pedagogical-psychological clinic individual plan compensation incorporation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z4tln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2006
- Vedoucí: PhDr. Alena Šafrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogicko-psychologická poradna v kontextu speciální pedagogiky
Jana DREISEITELOVÁ -
Komparace potřeb u klientů pedagogicko-psychologické poradny
Petra Šebková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Analýza kvalit a nedostatků v inkluzivních kompetencích pedagogů při vzdělávání žáků cizinců z pohledu odborných zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden
Marie Hanková -
Prevencia syndrómu vyhorenia sociálnych pedagógov v pedagogicko-psychologických poradniach
Adela Zruttová -
Problematika doporučení vyšetření v pedagogicko - psychologické poradně z pohledu rodičů
Markéta PILEČKOVÁ -
Zhodnocení fungování vybraných pedagogicko-psychologických poraden v České republice
Kristýna Sobková -
Metodik prevence při pedagogicko-psychologické poradně a reflexe jeho zkušeností z koordinace a realizace primární prevence
Michaela ČEJKOVÁ